2011. április 3., vasárnap

Lightgroups tutorial Coming...

Hello guys,

It's been a while since my last post, but a learned some new programs and got flown away.

I'm planning to make a simple lightgroups tutorial for you guys, I think it can be a great help if you would like to adjust the light settings in post-production.

9 megjegyzés:

  1. Nem tudom hogyan kell forgatni az alapot, ezért mindig csak a tárgynak ugyanazt a felületét látom. Hogyan kell forgatni, és ráközelíteni?

    VálaszTörlés
  2. A blender 2.58-as változatára gondolok az előző megjegyzésemben.

    VálaszTörlés
  3. Aki keres az talál. Megtaláltam a kezdő tutoriált, úgyhogy választ kaptam a kérdésemre. Nagyon szépen köszönöm.

    Süll Kristóf, a parkTV médiaképzésének egy résztvevője.

    UI.: Nagyon király az oldal!!!

    VálaszTörlés
  4. Hát köszi szépen a kommenteket, igyekszem frissíteni az oldalt újabb tutorialokkal, csak most eléggé be vagyok havazódva, de ha bármi egyéb kérdésed van, tedd fel nyugodtan :)

    VálaszTörlés
  5. Hi Peti!
    Jonatán vagyok a ParkTV-s képzés egyik résztvevője.
    Tudnál abban segíteni, hogy akár a PFTrack-ben, akár a NukeX-ben, ha be trackeltem, és be solve-oltam a trackelendő anyagot, akkor utánna azt a kameramozgást, hogy tudom hasznosítani, vagy beimportálni, egy másik programba?

    VálaszTörlés
  6. Hello Jonatán!

    Hát attól melyik programot preferálják a tracker progik, az exportáláskor (ez az utolsó lépés a tracker progikban) kiválaszthatod, melyik programba szeretnéd átemelni a tracking data-t, ált. Maya, 3ds Max, Cinema 4d, akár After Effects mindig rajta van a listákon. A 3d progikban általában a kamera mozgása jön be illetve egy "point cloud", álló pontok, amiket még kiválasztottál a tracker progiban, azokat a pontokat is átviszi, hogy könnyebben tudj hozzá modellezni a 3d progiban. De ha elmondod, mely progiban trackelsz, illetve majd 3d-zel, akkor többet tudok segíteni :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi a választ.
    A trackeléshez, mint már említettem a NukeX-et próbálom használni, meg a PFTracket is kipróbáltam (ami egyébként jóval gyorsabb). Amúgy meg Cinema 4D-t használok legtöbbször az animációkhoz.
    Te melyiket ajánlod Trackeléshez?

    VálaszTörlés
  8. Ja, már megtaláltam, hogy kell exportálni.

    VálaszTörlés
  9. Hát ha a Cinema 4d lesz a 3d-s progi, akkor inkább Pftrack. Meg azért a NukeX-nek inkább csak jelképes a 3dtracker-je... A Pftracket viszont sokan dícsérték, és korrektül működik is C4d-vel.

    VálaszTörlés